שאלות ותשובות

מהו המותג לקט?

המותג לקט נולד מתוך הצורך ליצור טיפוח
טיפולי הוליסטי, שמאזן בין גוף לנפש ובין מדע לחוכמת הטבע.

בלב המותג שוכנת מהות המילה
"לקט" —המכילה בתוכה את רעיון האיסוף העדין, הבחירה הקפדנית והחיבור
המדויק של כלל הפרטים לכדי שלם.

מוצרי לקט פועלים בשני רבדים: טיפול
דרך העור — שמנים, קרמים, סבונים וטיפול דרך הנשימה — שמנים אתריים שמרגיעים
ומאזנים את מערכת העצבים.

מוצרי הטיפוח הטיפוליים של לקט עוטפים, מאזנים ומרגיעים — לא רק
כשהגוף זקוק לריפוי, אלא גם כחלק משמירה על האיזון הקיים. הם מהווים תזכורת
יומיומית לעצור, לנשום ולהתחדש.

האם חייבים להירשם לאתר על מנת לבצע הזמנה?

מומלץ לבצע רכישה כלקוח רשום- כך ניתן לראות
היסטוריית רכישות ופניות, מוצרים שאהבת וכן להתעדכן במבצעים שווים. אך אין חובה
להירשם- ניתן לבצע הזמנות כאורח

האם הרכישה באתר מאובטחת?

כמובן! על מנת להבטיח ללקוחותינו קנייה בטוחה, האתר
מאובטח וסודיות המידע נשמרת באמצעות פרוטוקול סטנדרטי לסחר אלקטרוני SSL ועומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר. כך, פרטי האשראי אינם נשמרים
אצלנו במערכת.



איך מבטלים הזמנה, מחזירים או מחליפים מוצר?

רוצה להחליף או להחזיר מוצר? יש ליצור אתנו קשר ואנו נעזור בשמחה!

יש לפנות אלינו בטלפון שמספרו 03-5055044 או במייל leketnatural@gmail.com

תוך כמה ימים ההזמנה תגיע אליי וכיצד?

ההזמנה תגיע אליך בין 1-3 ימי עסקים מיום ביצוע
ההזמנה, עם שליח עד הבית או עד מקום העבודה. השליח יתאם איתך הגעה. ימי שישי, שבת,
ערבי חג וחג אינם נחשבים לימי עסקים.

מה עלות המשלוח?

בהזמנות מעל לסכום של 149 ₪ - המשלוח עלינו באהבה.

בהזמנות מתחת לסכום של 149 ₪ - יתווספו דמי משלוח בסך 25 ₪.

מהן שעות הפעילות של שירות הלקוחות?

שעות הפעילות שלנו הינן בימי א' עד ה' בין השעות 8:30
– 16:00. ביום שישי בין השעות 8:30 - 12:00. נשמח לעמוד לרשותך בכל עת J

האם מוצרי לקט טבעיים?

מוצרי לקט מהווים נקודת מפגש בין חכמת
הטבע לבין חדשנות מדעית מתקדמת. הם מבוססים גם על רכיבים טבעיים וגם על רכיבים
נוספים, הנתמכים במחקר מדעי מעמיק ובקרת איכות קפדנית.

האם המוצרים נוסו על בעלי חיים?

מוצרי לקט לא נוסו על בעלי חיים.